FAQ
VERZENDING
Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland en een aantal geselecteerde landen binnen de EU (Oostenrijk, Polen, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Zweden en Finland). Bestellingen vanaf €25,00 worden gratis verstuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.
Alle bestellingen naar DUITSLAND worden CO2-neutraal verzonden met UPS. Voor alle andere landen gebruiken we momenteel PostNL en partners. In de toekomst zal CO2-neutrale UPS-levering naar andere landen ook mogelijk zijn.
Wanneer je voor 14:30 uur besteld hebt, wordt je pakket de volgende dag bezorgd. Orders die op vrijdag na 14:30 uur of in het weekend worden geplaatst zullen op maandag worden verzonden en heb je dinsdag in huis. Voor meer informatie over de leverdatum en tijd volg je de track& trace code van je bestelling.
ORDERS
Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf als klant te registreren. Het is wel handig, want met een account kun je altijd je orderhistorie terugvinden. Dit gaat heel gemakkelijk. Registreren kun je hier.
Het kan gebeuren dat de bevestigingsmail niet aankomt vanwege beveiligingsinstellingen van jouw mailserver. Controleer dan je spambox om te zien of de mail daarin terecht is gekomen. Voor vragen over je bestelling of een bevestiging kun je ons mailen op online@10dayslifestyle.nl. Vermeld duidelijk je volledige naam en wanneer en wat je besteld hebt.
Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging niet aankomt vanwege beveiligingsinstellingen van jouw mailserver. Controleer dan je spambox om te zien of de mail daarin terecht is gekomen.Voor vragen over je verzending kun je ons mailen op online@10dayslifestyle.nl. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.
Bestellingen die op werkdagen voor 14.30 uur zijn besteld worden dezelfde dag nog verzonden. In het weekend verzenden wij niet, orders die in het weekend worden geplaatst worden op maandag verzonden. Wanneer jouw order door ons is verwerkt ontvang je een verzendbevestiging. Hierin vind je ook een link naar de orderpagina met Track & Trace code van PostNL of UPS om jouw pakket te kunnen volgen.
Wij hebben een snelle verwerkingsprocedure en streven ernaar alle pakketten zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is het voor ons niet mogelijk om achteraf een order aan te passen.
Wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke verwerking van jouw bestelling, maar het kan natuurlijk gebeuren dat er een vergissing gemaakt is. Heb je een ander artikel ontvangen dan je besteld hebt? Mail dan naar online@10dayslifestyle.nl. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.
In enkele gevallen komt het voor dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Hierover ontvang je vrijwel direct een mail en dit artikel wordt dan direct door ons aan jou terugbetaald. Check dus voordat je ons mailt met vragen over een missend artikel of je een mail hierover van ons hebt ontvangen en of dit bedrag al teruggestort is. Heb je geen mail ontvangen en is je order niet compleet? Mail naar online@10dayslifestyle.nl.
In je account kun je een adres toevoegen. Bij het afronden van je bestelling selecteer je het gewenste adres voor verzending. Nadat je de order hebt afgerond en hebt betaald, is het niet meer mogelijk om je adres aan te passen.
Het kan zijn dat een artikel wel in een van onze conceptstores op voorraad is of bij een verkooppunt, maar niet in de webshop. Of andersom. De voorraden zijn niet hetzelfde en kunnen ook niet gedeeld worden.
RETOUREN
Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet kun je het binnen 30 dagen terugsturen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.
Meld je retour online aan via de stappen hieronder en retourneer tegen een voordeliger tarief.
1. AANMELDEN
- Meld je retour binnen 30 dagen na ontvangst aan via: https://10days-nl.returnista.com
- Selecteer de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode.
2. INPAKKEN
- Pak je items in, samen met de pakbon(nen) en het retourformulier.
- Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen of te bedekken.
3. VERSTUREN
Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden naar een postkantoor.
4. TERUGBETALING
Zodra ons warehouse jouw retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur.
Meer informatie vind je op onze retouren pagina.
In het geval van een mankement nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Wanneer dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via online@10dayslifestyle.nl. Zodra wij het artikel hebben ontvangen en beoordeeld wordt er een nieuw artikel verstuurd. Wanneer het artikel niet meer op voorraad is zullen wij het bedrag crediteren.
Zodra wij jouw pakket binnen hebben wordt het door ons beoordeeld en zo nodig verwerkt als retour. We streven ernaar je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op je bankrekening of credit card terug te storten. Uiterlijk zal dit binnen 14 dagen zijn.
Nee, je kunt het artikel alleen retourneren via de retourprocedure van de webshop.
Klik hier voor meer informatie over retourneren.
ONLINE AANBIEDERS
www.10dayslifestyle.nl, www.10dayslifestyle.de en www.10dayslifestyle.com zijn de enige exclusieve online aanbieders van 10DAYS. 10DAYS adviseert om enkel te bestellen via de 10DAYS online store of bij de aangesloten partners. Let op om niet te bestellen indien je twijfelt aan de authenticiteit van het verkooppunt. 10DAYS draagt hierin geen verantwoordelijkheid. Gelieve de site te melden via info@10dayslifestyle.nl.