HULP NODIG? NEEM CONTACT MET ONS OP:
WE ACCEPTEREN
BetaalmethodenWE LEVEREN MET
BetaalmethodenItem is aan je winkelmand toegevoegd
Bekijk winkelmandAan winkelmand toegevoegd
Fout bij toevoegen aan winkelmand
Je winkelmand is leeg
Jouw winkelmand0 items
Laden…
HULP NODIG? NEEM CONTACT MET ONS OP:
WE ACCEPTEREN
BetaalmethodenWE LEVEREN MET
BetaalmethodenFAQ
PRODUCT INFORMATIE
Lees dan onze was- en verzorgings tips of lees al onze oplossingen voor het behandelen van vlekken. Ieder item heeft speciale wasvoorschriften die ervoor zorgen dat het de meest optimale verzorging krijgt en daarmee zo lang mogelijk mee gaat. Deze wasvoorschriften vind je in het waslabel aan de binnenkant van het artikel.
Helaas is het item dan online uitverkocht. Je kunt je aanmelden voor een 'back in stock' notificatie: klik op de maat die je wilt hebben en klik daarna "mail mij indien op voorraad". Je ontvangt dan een email wanneer het item opnieuw beschikbaar is. 10DAYS werkt met beperkte oplages, vaak komt een item niet meer op voorraad.
We vinden het belangrijk dat je bewust met je bestellingen omgaat en retouren probeert te voorkomen. Als je meerdere maten online besteld omdat je niet zeker weet of iets past, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Ga daarom gerust langs bij een van onze concept stores om de look & feel te ervaren.
www.10dayslifestyle.nl, www.10dayslifestyle.de en www.10dayslifestyle.com zijn de enige exclusieve online aanbieders van 10DAYS. Wij adviseren om enkel te bestellen via de 10DAYS online store of bij de aangesloten partners. Let op: bestel niet indien je twijfelt aan de authenticiteit van het verkooppunt. Wij dragen hiervoor geen verantwoordelijkheid. Vertrouw je het niet? Check het met onze klantenservice.
Twijfel je over de juiste maat? Bekijk dan onze maattabel en pak er indien nodig een meetlint bij. Meer informatie over de verschillende fits (pasvormen) vind je in onze fit guide. Indien een product groter of juist kleiner valt wordt dit altijd duidelijk bij het desbetreffende product vermeld. In de productomschrijving staat ook vaak handige informatie die je kan helpen, hierin wordt bijvoorbeeld aangegeven of iets een slim fit, regular fit, relaxed fit of oversized fit heeft.
VERZENDING EN LEVERING
Voor meer informatie over de leverdatum en tijd controleer je de track & trace code van je bestelling, controleer zeker je spam voor de track & trace e-mail. Bestellingen geplaatst voor 15:30 uur, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:30 uur of in het weekend worden op maandag verzonden. Afhankelijk van de koeriersdienst & land kan het enkele dagen duren vooraleer je je bestelling ontvangt.
Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland en een aantal geselecteerde landen binnen de EU (Oostenrijk, Polen, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Zweden en Finland).
Vanaf €50 worden bestellingen gratis verstuurd naar Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.
Vanaf €100 worden bestellingen gratis verstuurd naar Denemarken, Finland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje en Zweden. Voor bestellingen tot €100 zijn de verzendkosten €12,50.
Helaas is dit momenteel niet mogelijk. We hopen deze service in de toekomst wel aan te kunnen bieden.
Helaas is dit momenteel niet mogelijk. We hopen deze service in de toekomst wel aan te kunnen bieden.
Controleer de track & trace gegevens van je bestelling. Je bestelling wordt slechts tijdelijk bewaard op een servicepunt en wordt automatisch retour naar 10DAYS gestuurd als het niet wordt opgehaald. Wanneer je bestelling retour afgeleverd is in ons warehouse, wordt deze automatisch retour verwerkt waarna het aankoopbedrag wordt teruggestort. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen, mits de items nog beschikbaar zijn.
Check allereerst je spam folder / ongewenste map. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging hierin terecht is gekomen. Is dat niet het geval? Mogelijk staat er dan een foutje in het door jou opgegeven emailadres. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice waarna we de bestelgegevens alsnog met je zullen delen.
Omdat we werken met een geautomatiseerd warehouse is het niet mogelijk om je bestelling na het plaatsen nog te wijzigen of te annuleren.
Daarom is het na het plaatsen van je bestelling niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. Afhankelijk van de koeriersdienst kan je zelf eventueel het adres nog wijzigen via je track & trace.
Na ontvangst van je pakket kun je deze op eigen kosten retourneren, waarna het aankoopbedrag na retourontvangst teruggestort wordt.
Controleer de track & trace code van je bestelling, controleer zeker je spam voor de track & trace e-mail. Zou je hiervoor contact op willen nemen met onze klantenservice? We zullen dan samen met jou kijken naar de status van je zending en indien nodig een onderzoek starten.
Gaat het om één item en heb je hierover een mail en een terugbetaling ontvangen? Dan is het bestelde item helaas niet meer op voorraad en wordt het bedrag van dit item automatisch terug gestort.
Ontbreekt er een item in je pakket waarover je geen mail of terugbetaling hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en laat ons in je bericht weten of de verzenddoos beschadigd was bij ontvangst. Wij zullen daarna verder onderzoek voor je doen.
Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan onze producten en we vinden het belangrijk dat een item lang mee gaat. Heb je toch een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto van de beschadiging mee, dit is nodig voor een onderzoek bij de koeriersdienst.
RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling retourneren in een 10DAYS winkel? Het is helaas niet mogelijk om je online bestelling in een van onze fysieke 10DAYS concept stores te retourneren. We willen je daarom vragen om je pakket volgens de retourinstructies per post te retourneren naar ons warehouse.
Kan ik meerdere bestellingen retourneren in één pakket? Je kunt meerdere items tegelijk aanmelden via Returnista. Daar vink je meerdere items van verschillende bestellingen aan en krijg je hier een retourlabel voor.Heb je al een label aangemaakt voor 1 bestelling? Dan kun je een kopie van de pakbon (andere bestelling) in het pakket bijvoegen en daarbij de reden van retour vermelden.Je retour zal hierna op de juiste manier verwerkt worden.
Kan ik mijn 10DAYS Fragrance retourneren? Alleen verzegelde parfums komen in aanmerking voor retournering. Geopende verpakkingen worden niet terugbetaald.
De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Meld je retour online aan via Returnista en retourneer tegen een voordeliger tarief. Let op: zonder online aanmelding kunnen wij je retour niet verwerken.
Alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling vind je op onze 'Retouren' pagina. De kosten van een retour variëren van rond de 6 euro voor Nederland en vanaf 10 euro voor Duitsland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zweden.
Een automatische omruiling is momenteel niet mogelijk. Daarom willen we je vragen om de verkeerde maat te retourneren, en een nieuwe bestelling te plaatsen voor de gewenste maat. De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening.
Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan onze producten en we vinden het belangrijk dat een item lang mee gaat. Momenteel bieden wij nog geen reparatieservice aan, al staat dit wel hoog op onze wensenlijst! Heb je vragen omtrent een reparatie of een beschadigd item? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk een foto van de beschadiging mee.
Zodra ons warehouse jouw retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur. Heb je de terugbetaling na 14 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Is jouw bestelling geretourneerd via Returnista? Neem dan contact op met: support@returnista.nl, zij kunnen een onderzoek voor je starten bij de verzender. Heb je voor een eigen verzendmethode gekozen? Dan raden we je aan om zelf een onderzoek in te stellen bij de verzendpartij.
ACCOUNT
Hoe maak ik een account aan? Je kunt een account aanmaken via deze link. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer de registratie van je account gelukt is. Daarna heb je met jouw inloggegevens toegang tot je account.
Kan ik ook bestellen zonder account? Je kunt altijd een bestelling plaatsen zonder account als gast. Het voordeel van bestellen mét een account is dat je een duidelijk overzicht hebt van je bestellingen.
Hoe wijzig ik mijn account gegevens? Je kunt je accountgegevens ten allen tijde wijzigen.Log in je accounten klik op 'bewerk gegevens'. Hier kun je je gegevens bewerken, nieuwe gegevens toevoegen of oude gegevens verwijderen.
Ben je je wachtwoord vergeten? Ga dan naar de account login pagina en klik op "wachtwoord vergeten" om je wachtwoord te wijzigen. Vul je emailadres in om een wachtwoord reset email te ontvangen.
Geen wachtwoord reset email ontvangen? Weet je zeker dat je wel een account hebt? Mogelijk heb je eerdere bestellingen zonder account geplaatst. Wil je alsnog een account aanmaken? Registreren kan hier.
Om je gegevens te laten verwijderen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Laat ons weten welke gegevens verwijderd moeten worden, dan sturen we je een bevestiging per e-mail zodra het uitgevoerd is.
Ik wil me aanmelden voor de nieuwsbrief. Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief door op onze website helemaal naar de onderkant te gaan. Rechtsonder zie je staan "Meld je aan en ontvang een €15 GIFT VOUCHER...", klik op 'AANMELDEN' en vul je email adres in. Je ontvangt daarna een email ter bevestiging van je aanmelding.
Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan iedere nieuwsbrief heb je de mogelijkheid om je af te melden. Wil je de emails niet meer ontvangen? Klik op 'Schrijf je uit voor de nieuwsbrief'. Hierna ontvang je geen nieuwsbrieven meer van ons.
10DAYS E-GIFT CARD
1. Zoek de 10DAYS E-Gift Card op in de online store
2. Selecteer het gewenste bedrag (€25, €50, €75, €100, €150, €200, €250) en voeg deze toe aan je winkelmand
3. Doorloop hierna het bestelproces zoals je die van ons gewend bent
4. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging en een afzonderlijke mail met daarin je E-Gift Card.
5. Print of forward deze dan voor de gelukkig ontvanger. De E-Gift Card is direct bij aanschaffen geactiveerd.
Let op: E-Gift Cards kunnen niet gecombineerd worden met
andere artikelen in je winkelmand. Plaats in dat geval 2 afzonderlijke bestellingen.
De 10DAYS E-Gift Card kan eenvoudig online worden besteed in de officiële 10DAYS online store: www.10dayslifestyle.nl. Tijdens het afrekenen zie je een invulveld 'Kortingscode' waar je de unieke code kunt invullen. De
waarde van de E-Gift Card wordt dan in mindering gebracht op je bestelling.
Je kunt de E-Gift Card inwisselen in de officiële 10DAYS online store: www.10dayslifestyle.nl. Je kunt de E-Gift Card niet in de fysieke stores inwisselen.
Let op: heb je een Nederlandstalige mail met de E-Gift Card gekregen? Dan is de E-Gift Card alleen in onze Nederlandse store geldig.
Heb je een Duitstalige mail gekregen? Dan is de E-Gift Card geldig in onze Duitse store.
Heb je een Engelstalige mail gekregen? Dan kun je de E-Gift Card inwisselen in onze Engelse store.
Zoek de email met daarin de E-Gift Card en klik op 'Saldo E-Gift Card bekijken'.
Kun je de email niet meer vinden? Neem dan contact op met online@10dayslifestyle.nl.
* Wanneer je een item retourneert, wordt het geretourneerde tegoed als saldo teruggestort op je E-Gift Card.
- Je kunt de E-Gift Card besteden op het hele assortiment in de officiële 10DAYS online store: www.10dayslifestyle.nl.
- Je kunt de E-Gift Card in delen, of in een keer besteden
- Het saldo op de E-Gift Card is 3 jaar geldig
- De E-Gift Card is niet persoonsgebonden
- Je kunt de E-Gift Card niet ruilen of retourneren
- Je kunt de E-Gift Card niet inwisselen voor contanten
10DAYS MEMBERS CLUB
Wat is de 10DAYS Members Club? De 10DAYS Members Club is een loyaliteitsprogramma dat geregistreerde leden beloont met punten telkens wanneer ze winkelen op onze website. Punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor bepaalde kortingen bij toekomstige bestellingen.Naast winkelen op 10dayslifestyle.nl kunnen leden punten verdienen door andere programmacties uit te voeren, zoals het schrijven van een recensie voor een geverifieerde aankoop, het doorverwijzen van een vriend of het volgen van de sociale media accounts van 10DAYS. Op basis van het aantal verzamelde punten zullen leden deel uitmaken van verschillende loyaliteitsniveaus met verschillende bijbehorende voordelen.
Hoe kan ik lid worden van de 10DAYS Members Club? Heb je een 10DAYS-account? Zo ja, dan maak je al deel uit van de 10DAYS Members Club! Het enige wat je hoeft te doen, is eenvoudig inloggen op je account hier.Heb je nog geen account bij ons? Maak er een aan en je maakt automatisch deel uit van de 10DAYS Members Club. Het is natuurlijk helemaal gratis
In welke landen is de 10DAYS Members Club actief? De 10DAYS Members Club is momenteel actief in alle landen waar we naar verzenden: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Polen, Frankrijk, Italië, Spanje, Denemarken, Finland, Zweden, Portugal.
Leden verdienen 1 punt voor elke 1€ die ze besteden op www.10dayslifestyle.nl Het is ook mogelijk om punten te verdienen door aanvullende acties te ondernemen, deze worden uitgelegd op onze beloningspagina onder '10 MANIEREN OM PUNTEN TE VERDIENEN.'
Verlopen mijn punten? Jouw punten verlopen in een periode van 12 maanden. Bijvoorbeeld: je hebt op 1 april 2022 50 punten verdiend. Jouw 50 punten zullen vervallen op 31 maart 2023.
Wat kan ik doen met mijn punten? Punten kunnen worden gebruikt om een bepaalde korting te krijgen op je volgende bestelling. Het minimale aantal punten om de eerste korting te ontgrendelen is 300 punten.Punten helpen je ook om van het ene loyaliteitsniveau naar het volgende te gaan. Per loyaliteitsniveau kun je genieten van verschillende soorten voordelen en verrassingen. Vind meer details op onze beloningspagina onder LOYALTY TIERS.
Wat gebeurt er met mijn verdiende punten als ik iets retourneer? Wanneer je je bestelling (gedeeltelijk) retourneert, wordt het aantal punten dat overeenkomt met het terugbetaalde bedrag opnieuw afgetrokken. Bijvoorbeeld, als je een item retourneert ter waarde van 100€, worden er 100 punten van je puntensaldo afgetrokken.
Kan ik punten verdienen door te winkelen in een van de 10DAYS-winkels of bij een andere retailer? Nee, helaas kun je alleen punten verzamelen bij online bestellingen op 10dayslifestyle.nl
Wanneer zie ik de aanpassingen van mijn punten na het plaatsen van een bestelling? Punten die worden verdiend bij elke aankoop worden bijgewerkt in je account zodra de bestelling is verzonden. Punten die zijn verdiend met andere programmahandelingen kunnen direct aan je account worden toegevoegd. Als je aanvullende vragen hebt over puntaanpassingen, neem dan contact op met onze klantenservice via ons formulier en selecteer het onderwerp "10DAYS Members Club".
Je vriend moet jouw verwijzingscode gebruiken om haar / zijn eerste bestelling te plaatsen met een minimale bestelwaarde van 75€. Dan ontvang je je verdiende punten. Als ze dit wel hebben gedaan, maar je hebt je verwijzingsbeloning niet ontvangen, neem dan contact met ons op!
We helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice via ons formulier en selecteer het onderwerp "10DAYS Members Club".
Je bent automatisch ingeschreven voor het EARN YOUR STRIPES-niveau. Om het TIME TO SPARKLE-niveau te bereiken, heb je 500+ punten nodig. Om het YOU DESERVE A MEDAL-niveau te bereiken, heb je 1000+ punten nodig.
Ongeveer 2-3 weken na het plaatsen van je bestelling op www.10dayslifestyle.nl ontvang je een e-mail waarin je wordt gevraagd om het product of de producten die je hebt gekocht te beoordelen. Om ervoor te zorgen dat je account wordt bijgeschreven met 10DAYS Members Club-punten, moet de beoordeling worden gedaan via die e-mail met het verzoek tot beoordeling. Je verdient 25 punten per bestelling, ongeacht het aantal productrecensies.
Bestellingen geplaatst als gast of buiten 10dayslifestyle.nl komen niet in aanmerking voor recensiepunten. Let op: Je kunt alleen punten ontvangen voor maximaal 10 recensies per jaar, wat betekent dat je maximaal 250 punten kunt verzamelen via recensies. Recensies helpen ons om onze producten te verbeteren.
Plaats daarom 2 aparte bestellingen: 1 bestelling voor de E-Gift Card en 1 bestelling voor de andere items die je graag wilt hebben.